Buukkaus­palvelu

Buukkaamme kalenterinne täyteen laadukkaita ja myynnillisiä tapaamisia, joissa olette oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

Huippumyyjäsi voi olla huono buukkaaja

Vaikka tapaamisten buukkaaminen on osa myyntiä se on aivan oma lajinsa, joka kannattaa antaa ammattibuukkaajan hoidettavaksi.

icon-time

Aikaa, jonka myyjä voisi käyttää kentällä myymässä, kuluu potentiaalisten asiakkaiden etsimiseen ja sen jälkeen buukkauspuheluihin, joissa pätee omat lainalaisuudet.

icon-moneyface

Kun myyjä soittaa buukkauspuhelun, hänen tavoitteensa on tehdä kauppaa ja mikäli se huokuu puhelusta liikaa läpi, on potentiaalisen asiakkaan kanssa hankala sopia tapaaminen.

Jätä buukkaus meille: säästät aikaa ja rahaa.

Maksat vain toteutuneista tapaamisista kiinteän hinnan. Myyjät saavat keskittyä siihen, minkä he parhaiten osaavat ja heille jää myös enemmän aikaa myyntitaitojen kehittämiseen.

Buukkauspalvelu

Varaamme teille tapaamisia, joissa asiakas tietää kuka tulee, miksi tulee, mistä tulee, mihin ja milloin. Tapaamisia, joissa myyjällä on parhaat mahdolliset edellytykset tehdä kaupat.

Myyntipalvelut

Meillä on vahva ymmärrys tapaamisen tavoitteesta – myynnistä, mutta osaamme perustella tapaamisen motiivin asiakkaallenne niin, että hän ymmärtää sen todellisen hyödyn itselleen.

Jätä buukkaus meille

Ota yhteyttä

Inhouse Groupin buukkauspalvelu ratkaisi resursointihaasteemme. Kun he varaavat meille laadukkaita tapaamisia, omat asiantuntijamme voivat käyttää aikansa varsinaiseen työhön, josta saamme tuloja

Mika Kiljunen
StaffPoint-konsernin toimitusjohtaja
Maksat kiinteän hinnan toteutuneista tapaamisista

Jos asiakas peruu tapaamisen, buukkaamme tilalle uuden ilman lisäkustannuksia.

Muita kuluja ei synny

Voit nauttia tapaamisten tuomista tuloista ilman, että aikanne ja rahanne kuluu henkilöstön buukkauksen seurantaan, tai omien buukkaajien palkkaamiseen.

Buukkauspalvelumme skaalautuu tarpeesi mukaan

Hoidamme niin yhden kuin kymmenen ihmisen työt.

Näin yhteistyömme etenee: Ota yhteyttä niin sovitaan tapaaminen

Ensimmäisellä tapaamisella olemme suurimman osan ajasta hiljaa. Esittelemme kyllä itsemme ja kerromme palvelustamme lisää, mutta eniten haluamme kuulla yrityksesi ongelmista ja tavoitteista. Haluamme mahdollisimman kattavan kuvan, jotta voimme kertoa miten voimme sinua parhaiten auttaa.

Askel 2

Pilottivaiheessa näytämme mihin pystymme

Tapaamme uudestaan ja sovimme pilotin yksityiskohdista. Pilottivaiheen alussa panostamme yrityksenne palveluiden ja tuotteiden sekä myyjien arjen ymmärtämiseen, jotta buukkaaminen on mahdollisimman tehokasta arkeenne sopivaa. Pilottivaiheessa varaamme teille esimerkiksi 50 tapaamista kuukauden aikana.

Askel 3

Käymme läpi miten pilotti onnistui ja sovimme jatkosta

Välittömästi pilotin jälkeen käymme läpi millaisia tuloksia saimme aikaan ja haluatteko jatkaa yhteistyötä.

Ota yhteyttä

010 29 29 300
yhteydenotto@inhousegroup.fi

Inhouse Group Oy, Launeenkatu 2, 15100
Harjuntausta 1, Tampere | Turuntie 4-6, Hämeenlinna

  • Jätä soittopyyntö tai lähetä viesti, niin otamme sinuun yhteyttä.

Lähetä viesti alla olevalla lomakkeella. Tai jätä soittopyyntö.