Referenssit / Leijona Group Oy

Leijona Group Oy

Vaativien ammattien työvaatevalmistaja Leijona Group on ollut etenkin teollisten alojen ammattilaisten vaatettajana jo reilusti yli puoli vuosisataa. Turvallisuus, käyttöikä ja laadukkaat materiaalit ovat avainasemassa tuotettaessa mahdollisimman hyviä työvaatteita mm. tehtaisiin, rakennustyömaille ja konepajoille. Hyvät työ- ja suojausvaatteet toimivat myös tuottavuutta edistävinä työvälineinä.

Kuten Leijona Group, Inhousekin toimii tuottavuutta edistävänä kumppanina. Yhteistyö lähti liikkeelle buukkauksesta, kun Leijona Groupin kumppaniksi vertailtiin kahta erilaista kontaktointia tekevää yritystä. Valinta osui Inhousen kohdalle joustavuuden, hyvän yhteyshenkilön ja Leijona Groupilla käytössä olevan CRM:n yhdistämisen mahdollisuuden ansiosta.

Myyjän tehtävä on myydä, ja buukkauksen tehtävä on tukea myyntiä. Kun asiansa osaava buukkaaja varaa tapaamiset kohderyhmästä valmiiksi, ei myynnin päivä mene pelkkään toimistossa istumiseen, kertoo Leijona Groupin myyntijohtaja Seppo Aksila.

– Päivittäinen tekeminen kohdistuu enemmän myynnin tukemiseen. Tukimuotona Inhousen buukkaus on erittäin hyvä. Tapaamisia tulee hyvällä tahdilla ja myyjillä on vipinää. Käymme yhdessä Inhousen kanssa läpi erilaisia tarkoin määriteltyjä asiakassegmenttejä, sillä tuotteemme ovat kohdennettu tietylle kohderyhmälle. Tämä onnistuu Inhouselta erinomaisesti, Seppo Aksila jatkaa.

 

Laajempi kokonaisuus tukee koko myyntiä

Inhouse tarjoaa myös työkaluja kehittää myynnin johtamista mm. erilaisten valmennusten ja workshoppien avulla. Leijona Group on ottanut hyödyn irti Inhousen osaamisesta, ja aika ajoin järjestetäänkin valmennuksia erilaisilla aiheilla.

Inhouselta Saara Vehoniemi vastaa Leijona Groupin valmennuksista. Aiheina on ollut mm. sosiaalisen median hyödyntäminen myynnin tukena ja uusimmat käänteet digipuolelta. Myös järjestelmäkoulutusta on järjestetty tukemaan koko myyntiorganisaatiota.

Koulutuksista jää todella hyvä jälki meidän tekemiseemme. Inhousen koulutuksista olemme saaneet hyviä työkaluja myynnin johtamisen helpottamiseen ja etenkin myyjien arkipäivään, Seppo Aksila kertoo.

 

Kenelle Inhouse sopii kumppanina, Seppo Aksila?

– Sellaiset yritykset, jotka tarvitsevat tuottavia asiakaskäyntejä ja työkaluja myynnin johtamiseen hyötyvät Inhousen osaamisesta. Inhousella joustavuus ja hyödyt kulkevat käsi kädessä ja yhteistyötä on mahdollista kehittää jatkuvasti, kuten mekin olemme tehneet. Suosittelen Inhousea etenkin isommille yrityksille, jotka käyttävät CRM:ää myynnin työvälineenä, hän summaa.

 

Tutustu Leijona Groupin toimintaan täällä!

Inhousen koulutuksista jää todella hyvä jälki meidän tekemiseemme. Olemme saaneet hyviä työkaluja myynnin johtamisen helpottamiseen ja etenkin myyjien arkipäivään. Päivittäinen tekeminen kohdistuu enemmän myynnin tukemiseen. Inhousen buukkaus on tukimuotona erittäin hyvä, tapaamisia tulee hyvällä tahdilla ja myyjillä on vipinää.

Seppo Aksila
Myyntijohtaja, Leijona Group Oy