Staffpoint

Buukkauspalvelu ratkaisi StaffPointin ongelman.

Toimiala

Henkilöstöpalvelut

Toimihenkilöitä yrityksessä

300

Vuokratyöntekijöitä

13 000

Yhteistyömme alkoi keväällä 2015

”Inhouse Groupin buukkauspalvelu ratkaisi resursointihaasteemme. Kun he varaavat meille laadukkaita tapaamisia, omat asiantuntijamme voivat käyttää aikansa varsinaiseen työhön, josta saamme tuloja”

Asiakastarina / Staffpoint

Olimme funtsineet pitkään miten tapaamisten buukkaus uusien asiakkaiden kanssa pitäisi hoitaa, ja todenneet, että siinä olisi paljon kehittävää. Mietimme tekisimmekö sen itse vain jonkun partnerin kanssa.

Kun kävimme Inhouse Groupin kanssa juttusilla totesimme partneruuden olevan parempi vaihtoehto. Heidän asenteensa oli kohdallaan ja arvomaailma hyvin samanlainen kuin meillä. He ymmärsivät ongelmamme ja halusivat ratkaista sen yhdessä.

Yhteistyö on vastannut odotuksiamme. Käyntejä on ollut tarpeeksi ja kauppaa on tullut. Olemme itse voineet keskittyä meidän omaan ydinosaamiseen.

Yhteistyö Inhousen kanssa on ratkaissut kaksi resursointihaastettamme:

  1. Meillä on jatkuvasti uusia laadukkaita tapaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
  2. Konsulttimme saavat käyttää aikansa varsinaiseen työhön, josta saamme tuloja.

Inhousen hoitaessa tapaamisten sopimisen uusien asiakkaiden kanssa, meille jää myös enemmän aikaa pitää huolta nykyisistä asiakkaistamme.

Inhousen tyyli on hyvin asiakaslähtöinen. Heidän kanssaan palaveeratessa on aina hyvä ja eteenpäin menevä henki. Aiomme syventää yhteistyötä entisestään ja laajentaa myös muille toimialoille.”

Mika Kiljunen
Toimitusjohtaja
StaffPoint-konserni

Keskinäinen työeläke­vakuutusyhtiö Etera

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Etera etsi loppuvuodesta 2015 uutta kumppania tapaamisten buukkaamiseen.

Lue tarina

Elisa Oyj

Elisan yritysmyyntiä kehittämässä.

Lue tarina

AB LL International

Suomen suurimman kuntosaliketjun ICT-tukena.

Lue tarina