Elisa Oyj

Elisan yritysmyyntiä kehittämässä.

”Inhouse Groupin merkitys Elisan yritysmyynnille on suuri ja heillä on tapana ylittää tavoitteet. Inhouselaiset ovat nuorekkaita ja tuloshakuisia myynnin ammattilaisia, aina valmiita kehittymään.”

Asiakastarina / Elisa Oyj

Aloitimme yhteistyön Inhouse Groupin kanssa keväällä 2014 kun pitkäaikaisen ja erinomaisen kumppanimme johto vaihtui. Silloin perustetun Inhouse Groupin omistajiksi ja johtoon tulivat hyvin tuntemamme henkilöt vanhasta yhtiöstä.

Luottamus oli jo rakennettu. He olivat osoittaneet jo osaamisensa ja aktiivisuutensa yritysmyynnin kentällä. Nuorekas ja muutoskykyinen johto oli juuri sitä mitä kaipasimme ja uskoimme, että kumppanuutemme kehittyisi entistäkin parempaan suuntaan.

Odotukset olivat korkealla, mutta olen silti positiivisesti yllättynyt siitä, miten jouhevasti yhteistyömme on jatkunut, ja miten se kehittyy edelleen aina vain tehokkaampaan suuntaan. Yleensä Inhouse ylittää heille asetetut myyntitavoitteet.

Digitalisoinnin murroksessa meillä on jatkuvasti mahdollisuus ja pakko kehittää Elisan toimintaa kohti erinomaisuutta. Se vaati usein uskallusta kokeilla uutta ja sitä Inhousesta löytyy. He ovat aina valmiita auttamaan meitä yhteisissä myynnin, tuotteiden ja prosessien kehitys- sekä muutoshankkeissa.

Inhousen merkitys Elisan yritysmyynnille on suuri. He panostavat aktiivisen myyntityön lisäksi vahvasti laatuun ja henkilöstön kehittämiseen. Elisan yritysmyyntikonseptit – myymälöiden yrityspisteet ja Account Manager -malli – mahdollistavat luonnollisen kehityspolun myyjille. Inhouse hyödyntää tätä mahdollisuutta aktiivisesti.

Eteenpäin suuntautunut ja aina yhä parempiin tuloksiin tähtäävä toiminta kuvaa parhaiten Elisan ja Inhouse Groupin yhteistyötä. Inhouselaiset ovat avoimia, nuorekkaita, tuloshakuisia ja aina valmiita kehittämään toimintaansa. Myös ’yhdessä tekeminen’ kuvaa hyvin Inhousen henkeä. Saamme usein palautetta tyytyväisiltä asiakkailtamme, joita Inhouse Groupin työntekijät ovat palvelleet hyvin.”

Jarkko Jahnukainen
Myyntijohtaja
Yritysasiakkaat, Kanavamyynti
Elisa Oyj

Staffpoint

Buukkauspalvelu ratkaisi StaffPointin ongelman.

Lue tarina

AB LL International

Suomen suurimman kuntosaliketjun ICT-tukena.

Lue tarina

Keskinäinen työeläke­vakuutusyhtiö Etera

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Etera etsi loppuvuodesta 2015 uutta kumppania tapaamisten buukkaamiseen.

Lue tarina