Keskinäinen työeläke­vakuutusyhtiö Etera

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Etera etsi loppuvuodesta 2015 uutta kumppania tapaamisten buukkaamiseen.

”Inhousen henkilöille on helppo esittää ajatuksia ja kehitysideoita, he tarttuvat niihin ja vievät eteenpäin. Puolessa vuodessa meille on syntynyt jo vahva kumppanuus, jonka päälle voi rakentaa tarpeen mukaan uutta.

Asiakastarina / Keskinäinen työeläke­vakuutusyhtiö Etera

Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Etera etsi loppuvuodesta 2015 uutta kumppania tapaamisten buukkaamiseen. Vaihtoehtoja vertaillessa Inhouse erottui joukosta oikealla asenteella ja joustavuudella. Yhteinen sävel löytyi nopeasti ja pilotin jälkeen yhteistyöstä on tullut molempia eteenpäin puskeva kumppanuus.

”Inhouse on kokoluokaltaan meille sopivan kokoinen tekijä, joka pystyy vastaamaan tarpeisiimme buukkauksen osalta. Yhteistyö aloitettiin pilotilla, joka lunasti odotuksemme.

Kaiken kaikkiaan tapaamiset ovat olleet laadultaan hyviä. Tärkeintä yhteistyön kannalta on ollut inhouselaisten asenne.

Heille on helppo esittää ajatuksia ja kehitysideoita, he tarttuvat niihin ja vievät eteenpäin. Puolessa vuodessa meille on syntynyt jo vahva kumppanuus, jonka päälle voi rakentaa tarpeen mukaan uutta.”

Heta Warto-Tillander
Myyntikanavavastaava
Keskinäinen työeläkevakuutusyhtiö Etera

Staffpoint

Buukkauspalvelu ratkaisi StaffPointin ongelman.

Lue tarina

Elisa Oyj

Elisan yritysmyyntiä kehittämässä.

Lue tarina

AB LL International

Suomen suurimman kuntosaliketjun ICT-tukena.

Lue tarina