Millaista on olla IHGu, asiakastyytyväisyydestä vastaava Sarianna Kulmala?

Päädyin Inhouselle töihin jo 2009, eli silloin, kun Inhouse oli vielä Pricepoint. Työtehtäväni ovat vuosien saatossa vaihtuneet, on ollut upeaa huomata, miten omat vahvuudet huomioidaan työpaikassa. Vastuuta ja haasteita on ollut mahtavaa saada lisää ja jatkuvaa kehitystä omassa työtehtävässä arvostetaan.

Inhouse Group on saanut minusta esiin juuri ne puolet missä olen vahvin ja näin ollen myös käyttää niitä työnkuvani kautta. Kaipaan vastuuta ja säpinää työhöni, lisäksi koen olevani moniosaaja siten, että olen avoin ja nöyrä kaikissa työtehtävissä. Monessa tilanteessa luovuus, heittäytyminen ja kysyminen on vienyt minut juuri oikeaan lopputulokseen. Olen tunnollinen ja sitoutunut ihminen ja tätä myös isosti töissä. Olen aina kokenut vahvasti onnellisuutta työn kautta. Kaipaan sitä, että voin olla avuksi ja hyödyksi. Nautin kehittymisestä, vaikka se vaatiikin välillä paljon kipuilua. Inhouse Group on yksi erityisen hyvä asia elämässäni. Koen olevani yksi tärkeä osa kokonaisuutta!

Vastaan tällä hetkellä asiakastyytyväisyydestä. Työnkuvaani kuuluu mm. muutoshallintaa, ruusuja, risuja ja yhteistyön hiomista, arjen sujuvuuden varmistamista. Aloitan aamuni jo ennen klo7. Toimisto on hiljainen, nautin hetkestä ihan omassa rauhassa – yleensä tämä hetki on tehokkain ja luovin aika itsellä, saan katsoa tulenpalavat mailit ja suunnitella päivän kulun.

Klo 8 tiimi aloittaa yhdessä ja olen siinä mukana, kerron asiakaskuulumisia ja huomioita mitkä koen tärkeinä. Muutoin päiviini kuuluu ihan käytännön asioita asiakkaisiin ja projekteihin liittyen. Mailinvaihtoa, soittoa, tikettien luomista, kohderyhmää, ideointia, sparrausta, haastamista, neuvomista, infoamista ja muita asioita, joiden avulla huolehditaan siitä, että kaikki on kunnossa asiakkaalla ja meillä soittajilla. Paljon päiviin kuuluu yksittäisiä pieniä asioita, jotka edistävät yhteistyötämme asiakkaiden kanssa. Toimin siis arjen apuna asiakkaille sekä myynnille.

Inhouse Groupin arvot ja ajatusmaailma yrityksen sisällä on juuri sellaiset mitä itse arvostan: ihminen edellä, aito välittäminen, luottamus ja rehellisyys sekä halu tehdä asiat paremmin kuin muut. Inhouse murtaa totuttuja toimintatapoja ja toimii edelläkävijänä alallamme.

Johtamiskulttuuri on enemmänkin tsemppausta, innostusta, oivalluttamista, vierellä kulkua, opettamista ja tämän monistamista eteenpäin jokaiselle tekijälle. Meillä aidosti välitetään kaikista ja sitoutuminen on molemminpuolista.

Inhousella itse olen saanut kehittyä B2B-puolen myynnissä, buukkauksessa, esimiestyöskentelyssä, johtamisessa sekä rekrytoinnissa. Opin jatkuvasti uutta – oikeastaan joka päivä jotakin lisää. Pienien asioiden oppimisesta kertyy valtavan suuri tekemisen taito arjessa, jota ei aina itsekään ymmärrä miten kaikki kehittyminen on tapahtunut. Kaikki kiitos siitä kuuluu mahtavalle esimiehelleni Saaralle ja huikeille työkavereilleni. Heidän avullaan oppii koko ajan lisää ja samalla kehittyy omassa tekemisessä. Nautin uusien asioiden oppimisesta ja siitä, että voin hyödyntää asioita heti työssäni.

Mielestäni Inhouse sopii henkilölle, joka haluaa toimia itsenäisesti ja ottaa vastuuta asioista. Henkilölle, joka on valmis tekemään asiakkaan eteen aina hieman enemmän ja on valmis heittäytymään ja menemään joskus todellakin epämukavuusalueelleen. Inhouse sopii ihmiselle, joka on sisukas, ei lannistu pienestä, jaksaa puskea eteenpäin tilanteessa kuin tilanteessa. Inhouse sitoutuu työntekijäänsä ja myös toivoo myös työntekijöiltä samaa. Itselleni Inhouse on ollut paras työpaikka ikinä!