Myynnin edistäminen

Laadukkaita asiakaskohtaamisia potentiaalisimpaan kohderyhmäänne

Vahva ymmärrys liiketoiminnasta tuo meille kenttäedun buukkauksessa ja muussa kontaktoinnissa. Ymmärrämme erilaisia ostamisen rakenteita, yritysten sisäisiä prosesseja sekä ostajapersoonien eroavaisuuksia. Koulutetut ammattilaisemme kontaktoivat potentiaalisia asiakkaitanne brändinne mukaista tarinaa vastaavalla tavalla.

 

Rautaiset ammattilaiset

Meillä töissä vain vakituisia ammattilaisia.

Selkeä hinnoittelu

Maksat tuloksista. Ei epäselvyyksiä.

Myynnin tukitoimet

Ette jää yksin tapaamisten kanssa. Kerrytämme myyntitaitojanne.

Myynnin edistämisen kartta – näin me toimimme

Jokaiseen vaiheeseen olemme luoneet tehokkaan toimintamallin, joka varmistaa asiakkaan ostopolun optimoinnin asiakasvalinnasta kauppaan saakka. Inhousen kanssa saatte toimivan jatkumon myynnin ja markkinoinnin välillä.

Myynnin kasvattaminen aloitetaan kasvukykynne tunnistamisesta. Löydämme oikean kohderyhmän ja viestin. Testaamme ja optimoimme oikea-aikaisuuden sekä myyntinne elinkaaren toimivuuden. Perustan ollessa kunnossa siirrymme asiakkaiden aktivointiin tavoitteenne ja brändinne mukaisella viestillä, luoden Suomen laadukkaimpia asiakaskohtaamisia.

 

 

 

 

57 000 Soitettua puhelua/kk
25 000 Keskustelua päättäjien kanssa/kk
2500 Sovittua myyntikäyntiä/kk

Me Inhousella näymme etulinjassa saavuttamassa kasvutavoitettanne. Hoidamme kalentereihinne tapaamisia ja kirkastamme viestiänne.

Asiakasvalinta

Tehokas myynnin kehittäminen kohti laadukkaita asiakastapaamisia alkaa oikean kohderyhmän huolellisesta määrittelystä. Analysoimme ja vertaamme nykyistä ostajakuntaasi markkinoihin ja luomme parhaat mahdolliset olosuhteet onnistumiseen.
  • Kasvulaskelma
  • Kohderyhmämäärittely
  • Ostajapersoonat
Lue lisää

Kohderyhmän aktivointi, markkinointi ja kontaktointi

Vakituiset, koulutetut myyntikoordinaattorit selvittävät potentiaalisten asiakkaidesi tarpeet. Varaamme myyntikäynnit, verkkodemot ja tuotamme laadukkaita liidejä niin myynnille kuin markkinoinnillekin.
  • Markkinakartoitus
  • Buukkaus
  • Liidigenerointi
Lue lisää

Myynti ja tukitoimet

Myynnin muotoilu asiakkaan tarpeita vastaavaksi on tärkeää markkinassa, jossa uutta informaatiota luodaan jatkuvasti. Inhousella teitä palvelee myös tarvittaessa oma kenttäpäällikkö, joka voi käydä asiakastapaamisissa myyjienne kanssa antaen mahdollisuuden kehittyä.
  • Kenttäpäällikkö
  • Myynnin muotoilu
  • Analyysit
Lue lisää

Vaikeuksia saada tapaamisia?

Lue lisää, miten buukkauspalvelumme tekee Suomen parhaita asiakaskohtaamisia!

Uskallamme ohjata sinua oikeaan suuntaan

Asiakkaiden ymmärtäminen ja heidän tarpeisiin vastaaminen kohdennetusti on yksi yleisimmistä myynnin tuskaa aiheuttavista tekijöistä. 

Me autamme teitä ymmärtämään omaa kohderyhmäänne ostajaprofiilien kautta. Saatte tuloksellisen ja kirkkaan myynnin suunnan sekä ymmärryksen oikeista tavoista lähestyä juuri teidän asiakkaitanne.

Mittaamme ja ohjaamme tekemistämme kertyneen datan ja osaamisemme avulla. Näin voimme itsenäisesti hakea teille uusia mahdollisuuksia. Pidämme huolen niistä myynnin elinkaaren vaiheista, joissa teidän kannaltanne on järkevää käyttää apuamme. Meiltä saat juuri sen, mitä tarvitset.

Kasvulaskelma

Kasvulaskelma ja sitä tukevat myynnin mittarit auttavat sinua johtamaan myyntiä koko myynnin elinkaaren läpi aina ensikohtaamisesta kädenpuristukseen, mutta myös kaupan syntymisen jälkeisiin tavoitteisiin.

Millainen teidän kasvupotentiaalinne on? Ota yhteyttä, lasketaan yhdessä!

Ota yhteyttä

Jätä buukkaus meille: säästät aikaa ja rahaa.

Buukkaus ei ole vain yksi ulkoistettu palvelu lisää vaan erinomainen myynnin tukitoiminto. Tärkeintä on, että pystymme integroimaan mahdollisimman hyvin meidän palvelumme teidän tarpeisiinne ja asettamaan myynnilliset tavoitteet yhdessä.

Kiinnostaako vielä kokonaisvaltaisempi myynnin kehittäminen?

Lataa ilmainen eOppaamme ja valaise päivääsi!

 

Lataa opas

Itselläni on sellainen fiilis Inhousen työntekijöistä, että heillä on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia. Myynti tulee hyvän asiakaspalvelun myötä, ja usein asiakkaat puhuvatkin nimenomaan yhteyshenkilöistä, jotka haluavat vain asiakkaan parasta. He osaavat ehdottaa juuri hänelle ja hänen yritykselleen sopivia palvelukokonaisuuksia, Jarkko Jahnukainen kehuu.

Jarkko Jahnukainen
Sales Director, Elisa Oyj

Suomen parhaat asiakaskohtaamiset Suomen luotettavimmalta myynnin kumppanilta.

Kasvulaskelmat | Kohderyhmät | Markkinakartoitukset | Buukkaus ja myynti | Koulutus | Workshopit

Ota yhteyttä