Kohderyhmän ja ostajapersoonan ymmärtäminen kasvun kulmakivenä

Asiakkaiden aktivointi on turhaa, jos kohderyhmä on väärä. Asiakassegmentointi on nykypäivän myynnissä elinehto kehittyvälle myynnille. Me Inhousella etsimme sopivimman kohderyhmän, joka tukee kasvutavoitettanne. Ymmärrämme erilaisia ostopersoonia ja liiketoimintamalleja. Näin saamme tuotettua teillekin Suomen parhaita asiakaskohtaamisia.

Asiakasvalinta

Tehokas myynnin edistäminen kohti laadukkaita asiakastapaamisia alkaa oikean kohderyhmän huolellisesta määrittelystä.

 

Näin sen teemme

  • tunnistamme kasvuodotuksenne ja -halunne
  • analysoimme ja vertaamme ostajakuntaasi markkinoihin

  • määrittelemme potentiaalisimman kohderyhmän kriteerit

  • tunnistamme kohderyhmän eri ostajapersoonat

  • määrittelemme ostajapersoonaa ja liiketoimintaanne yhdistävät tekijät

Sales Compass

Workshop, jossa tunnistetaan nykytila, linjataan tahtotila sekä tehdään konkreettinen suunnitelma kannattavalle kasvulle.

Käteen jää kohdennettu asiakasryhmä, näkemys sekä suunnitelma parhaista myynnin tavoista ja väylistä hakea kasvua.

Kiinnostaako vielä kokonaisvaltaisempi myynnin kehittäminen?

Lataa ilmainen eOppaamme ja valaise päivääsi!

 

Lataa opas

Suomen parhaat asiakaskohtaamiset Suomen luotettavimmalta myynnin kumppanilta.

Kasvulaskelmat | Kohderyhmät | Markkinakartoitukset | Buukkaus ja myynti | Koulutus | Workshopit

Ota yhteyttä

Asiakkaidemme kokemuksia

Itse olen toivonut sellaista kumppania, jonka kanssa voi toimia avoimen rehellisesti. Tapaamisten järjestämisessä pitää olla suunta, mutta myös esiteltävä tuote tai palvelu pitää olla kunnossa. Meidän tehtävänämme on kuitenkin luoda arvoa asiakkaalle jo tapaamisella. Eduksi on, jos ymmärtää kylmäsoiton lainalaisuudet ja pystyy haastamaan Inhousea sanoittamalla tavoitteensa niin tuloksille kuin kumppanuudellekin.

Sami Sillman
Operatiivinen johtaja, Luomustudio

Ensikohtaaminen tapahtuu puhelimessa, joten hyvä buukkaaja on olennainen osa asiakaskohtaamista. Inhousen tiimiin voimme tukeutua, he toimivat ihmiseltä ihmiselle.

Emma Valli
Key Account Manager, Military Work

Inhousen koulutuksista jää todella hyvä jälki meidän tekemiseemme. Olemme saaneet hyviä työkaluja myynnin johtamisen helpottamiseen ja etenkin myyjien arkipäivään. Päivittäinen tekeminen kohdistuu enemmän myynnin tukemiseen. Inhousen buukkaus on tukimuotona erittäin hyvä, tapaamisia tulee hyvällä tahdilla ja myyjillä on vipinää.

Seppo Aksila
Myyntijohtaja, Leijona Group Oy