Oletko valmis aloittamaan matkan kohti kannattavaa kasvua?

Tutustu #MYYNNINELINKAARI-materiaaleihin!

Lataa maksuton pikaopas:

Näin käännät 5 tyypillisintä vastaväitettä voitoksi

Pikaoppaan vinkkien avulla muutut tyrkyttäjästä asiakkaan ongelmien ratkaisijaksi, eli ratkaisumyyjäksi. Pikaoppaassa paljastamme, miten meillä kohdataan ja käsitellään vastaväitteitä, ja miksi niistä ei kannata ahdistua – vaan jopa oppia rakastamaan. Mukana myös 5 tyypillisintä myyntikeskustelussa esiin tulevaa vastaväitettä ja parhaat vastaukset niihin.

 

Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen oppaastamme:

  • Miten keskustelua pääsee jatkamaan ensimmäisen vastaväitteen jälkeen?
  • Mitä yleisimpien vastaväitteiden taustalla on ja miten vastaväitteitä kannattaa tulkita?
  • Miten kehittyä paremmaksi vastaväitteiden kohtaamisessa?

 

Lataa maksuton pikaopas

Lataa maksuton pikaopas:

Liidien hankinnan ja luokittelun ABC

Pikaoppaastamme löydät ammattitaidolla, mutta arkikielellä koostettuna kaikki perustiedot, mitä B2B-myynti liidien apajilla tarvitsee. Jos liidien hankinta, liidien luokittelu tai liidien kvalifiointi aiheuttavat myyntitiimillesi päänvaivaa, tämä opas on juuri sinulle! Mukana myyntisi kehittämisen tueksi myös 4+1 parasta vinkkiämme liidien laadun selvittämiseen.

 

Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen oppaastamme:

  • Mitkä ovat tyypillisimmät tavat uusasiakashankintaan ja mitkä tavoista oikeasti toimivat?
  • Kuinka varmistaa, että myynnin putkeen päätyvät vain liideistä laadukkaimmat?
  • Mistä tunnistat liidin ja kuinka luokittelet liidit ennen yhteydenottoa?
  • Mitä liidikvalifiointi on ja mitä sen jälkeen tapahtuu?

 

Lataa maksuton pikaopas

Lataa maksuton pikaopas:

Viisi keinoa kääntää myyntitapahtuma miellyttäväksi asiakaskokemukseksi

Jokaisella yrityksellä on brändi, tuote ja hintalappu. Ostopäätös ei kuitenkaan ole sinetöity, vaikka näistä jokainen miellyttäisi asiakasta. B2B-myynnissä nykypäivänä ratkaiseva tekijä on asiakaskokemus. Itse tuote tai palvelu on nykyisin enää harvoin erottautumistekijä, vaan sen sijaan asiakkaat pohtivat, voivatko he aidosti luottaa tähän palveluntarjoajaan.

Tässä pikaoppaassa paneudumme siihen, miten asiakaskokemus nostetaan hyvästä erinomaiseksi. Nykypäivänä tämä on välttämätöntä paitsi myynnin edistämiseksi, myös kilpailussa mukana pysymiseksi.

 

Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen oppaastamme:

  • Mitä asiakaskokemuksen kulmakivet ovat?
  • Miten asiakaskokemuksesta rakennetaan erinomainen myynnin jokaisessa vaiheessa?
  • Mikä sinetöi timanttisen asiakaskokemuksen?

 

Lataa maksuton pikaopas