Myynnin kartoituksesta tietoa pullonkauloista

Myyntiprosessien muotoilu ja tehtyjen asioiden mittaaminen ostopolun näkökulmasta lyhentää myyntiprosessia ja karsii turhat stepit pois, tuoden näin yrityksellesi lisää myyntiä. Optimaalinen myynnin polku vapauttaa omalle tiimillesi lisää resursseja tehdä tuottavaa työtä.

Kartoitukset ja palaute

Autamme teitä ymmärtämään asiakkaidenne tarpeet. Tee järkevämmin, myy enemmän.

Näin autamme

  • Mittaamme asiakaskuntanne tyytyväisyyden
  • Keskustelemme myyntinne kanssa mahdollisista pullonkauloista
  • Auditoimme niin myynnin kuin johdonkin
  • Selvitämme, mitä kohderyhmänne tarvitsee myyntiajan lyhentämiseen
  • Kokoamme tarvittavan datan myyntinne kehittämiseen

Myynnin happotestaus ja muotoilu

Koko myynnin syklin toimivuuden läpivalaisu, auditointi, kehitysehdotukset sekä toimenpiteet.

Suurin työväline on selvittää asiakaskokemuksia myynnin eri vaiheissa olevilta asiakkailta (prospektit, nykyasiakkaat, passiiviset asiakkaat, lähteneet asiakkaat) sekä myynniltä itseltään.

Kiinnostaako vielä kokonaisvaltaisempi myynnin kehittäminen?

Lataa ilmainen eOppaamme ja valaise päivääsi!

 

Lataa opas

Suomen parhaat asiakaskohtaamiset Suomen luotettavimmalta myynnin kumppanilta.

Kasvulaskelmat | Kohderyhmät | Buukkaus ja myynti | Koulutus | Workshopit

Ota yhteyttä