Dataohjattu myynnin mittaaminen kehityksen karttana

Jotta voimme ohjata suuntaa tulevalle, pitää ymmärtää tehtyä työtä. Kokoamme kaiken datan yhteen ja käymme kanssanne tulokset läpi katsoen tulevaan. Workshopit ovat hyviä hetkiä syventyä tavoitteeseenne, tehtyyn työhön ja yhteistyön hedelmien analysointiin.

Myynnin mittaaminen, seuranta ja kehittyminen

Mitä tapahtuu esiripun takana? Keskitymme yhdessä kanssanne analysoimaan tuloksia, joista saamme datan valossa askelmerkkejä myyntinne kehitykseen ja edistämiseen myös tulevaisuudessa.

Näin autamme

  • Mittaamme aiempien toimenpiteiden tuloksia reaaliajassa
  • Vertaamme myyntinne nykytilaa aiempaan
  • Teemme tarvittavat korjausliikkeet analyysin pohjalta
  • Workshop-päivässä kirkastamme myynnin stepit ja palvelumuotoilunne

Anna asiakkaamme kertoa, miksi sinunkin kannattaa valita Inhouse

Se, miten minut kohdataan asiakkaana, peilaa minulle sitä tapaa, millä myynnin kumppani kohtaa minun asiakkaani. Inhouse oli tarjoajista ainoa, josta paistoi läpi inhimillisyys, tasavertaisuus ja kuunteleminen. Parastahan oli, että huomasin Inhousen pystyvän auttamaan minua muussakin, kuin vain buukkauksessa.

Hannu Uotila
Toimitusjohtaja, Oy Sailer

Itselläni on sellainen fiilis Inhousen työntekijöistä, että heillä on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia. Myynti tulee hyvän asiakaspalvelun myötä, ja usein asiakkaat puhuvatkin nimenomaan yhteyshenkilöistä, jotka haluavat vain asiakkaan parasta. He osaavat ehdottaa juuri hänelle ja hänen yritykselleen sopivia palvelukokonaisuuksia, Jarkko Jahnukainen kehuu.

Jarkko Jahnukainen
Sales Director, Elisa Oyj

Ensikohtaaminen tapahtuu puhelimessa, joten hyvä buukkaaja on olennainen osa asiakaskohtaamista. Inhousen tiimiin voimme tukeutua, he toimivat ihmiseltä ihmiselle.

Emma Valli
Key Account Manager, Military Work

Kädet saveen – Myynnin muotoilu

Ei kevyttä yläpilveä tai konsulttijargonia. Me osaamme myydä ja me osaamme puhua myynnistä ja keinoista kehittää sitä. Siksi asiakkaat käyttävät meitä 100% tyytyväisyystakuulla tapahtumissaan mm. asiakasräätälöidyissä workshopeissa kirkastamaan yrityksen visiota ja tahtotilaa myynnin strategiasta, tavoitteista ja taidosta.

Tarjoamme käyttöönne myös myynnin aktiviteettipäivät (mm. Powerbuukkaus), joissa tehdään yhdessä tulosta.

Kiinnostaako vielä kokonaisvaltaisempi myynnin kehittäminen?

Lataa ilmainen eOppaamme ja valaise päivääsi!

 

Lataa opas

Suomen parhaat asiakaskohtaamiset Suomen luotettavimmalta myynnin kumppanilta.

Kasvulaskelmat | Kohderyhmät | Buukkaus ja myynti | Koulutus | Workshopit

Ota yhteyttä