Asiakas tarvitsee tukea myynnin eri vaiheissa

Mitä tapahtuu ensimmäisen kontaktin, tarjouksen ja kaupanteon välissä? Me emme jätä teitä tai asiakkaitanne yksin. Tuemme ja vahvistamme myyntiänne myös esiripun takana. Myynnin kehittämisen vaiheissa menemme pintaa syvemmälle toimenpiteisiin, joissa korostuvat myynnin optimointi, seuraaminen ja datajohteinen kehittäminen.

Välipeli ja klousaus

Myynnin kehittäminen aloitetaan ymmärtämällä, mitä eri asiakkaalle näkyvien toimenpiteiden välissä tapahtuu.

Näin autamme

  • myynnin happotestaus – mitkä asiat toimivat?
  • asiakkaan tukeminen ostajapersoona huomioiden
  • valmennamme niin myyntiä kuin johtoakin kiinnittämään huomioita oikeisiin asioihin
  • enemmän kauppaa määrätietoisella klousaamisella

Kenttäpäällikkö

Joskus laatikon ulkopuolelta näkee helpommin.

Olemme konseptoineet mallin, jolla myynninjohto pystyy puolueettomasti mittaamaan mitä kentällä tapahtuu ja tunnistamaan yrityksen suurimmat vahvuudet, erottuvuustekijät, haasteet ja kehityspisteet.

Konsepti sisältää kenttäpäiväjakson sekä johdon auditoinnin ja on sidottu 100% tyytyväisyystakuuseen.