Referenssit

Myynnin kasvattamisen prosessit räätälöidään aina tarpeenne mukaan, oli kyseessä sitten kokonaisvaltainen myynnin elinkaaren kehittäminen tai vain osa siitä.

Ota hyvä asento ja anna asiakkaidemme kertoa, miksi teidänkin kannattaa valita Inhouse Group.

 

 

250 Asiakasta
108M€ Asiakkaille tuotettu liikevaihto
30500 Toimenpidettä

Itselläni on sellainen fiilis Inhousen työntekijöistä, että heillä on palava halu tuottaa parhaita asiakaskohtaamisia. Myynti tulee hyvän asiakaspalvelun myötä, ja usein asiakkaat puhuvatkin nimenomaan yhteyshenkilöistä, jotka haluavat vain asiakkaan parasta. He osaavat ehdottaa juuri hänelle ja hänen yritykselleen sopivia palvelukokonaisuuksia, Jarkko Jahnukainen kehuu.

Jarkko Jahnukainen
Sales Director, Elisa Oyj

Se, miten minut kohdataan asiakkaana, peilaa minulle sitä tapaa, millä myynnin kumppani kohtaa minun asiakkaani. Inhouse oli tarjoajista ainoa, josta paistoi läpi inhimillisyys, tasavertaisuus ja kuunteleminen. Parastahan oli, että huomasin Inhousen pystyvän auttamaan minua muussakin, kuin vain buukkauksessa.

Hannu Uotila
Toimitusjohtaja, Oy Sailer

Inhousen koulutuksista jää todella hyvä jälki meidän tekemiseemme. Olemme saaneet hyviä työkaluja myynnin johtamisen helpottamiseen ja etenkin myyjien arkipäivään. Päivittäinen tekeminen kohdistuu enemmän myynnin tukemiseen. Inhousen buukkaus on tukimuotona erittäin hyvä, tapaamisia tulee hyvällä tahdilla ja myyjillä on vipinää.

Seppo Aksila
Myyntijohtaja, Leijona Group Oy

Ensikohtaaminen tapahtuu puhelimessa, joten hyvä buukkaaja on olennainen osa asiakaskohtaamista. Inhousen tiimiin voimme tukeutua, he toimivat ihmiseltä ihmiselle.

Emma Valli
Key Account Manager, Military Work

Parasta Inhousessa on joustavuus. Meillä on aikoja, kun tuotanto on aivan täynnä eikä myyntiä voida tehdä. Inhouselle riittää ilmoitus, että pidetään taukoa. Hommat jatkuvat taas, kun saamme tuotannosta ruuhkaa purettua. Meille toimitusajat ovat todella tärkeitä, emmekä halua myydä ei-oota.

Matti Saukko
Myyntipäällikkö, Polar Metalli Oy

Itse olen toivonut sellaista kumppania, jonka kanssa voi toimia avoimen rehellisesti. Tapaamisten järjestämisessä pitää olla suunta, mutta myös esiteltävä tuote tai palvelu pitää olla kunnossa. Meidän tehtävänämme on kuitenkin luoda arvoa asiakkaalle jo tapaamisella. Eduksi on, jos ymmärtää kylmäsoiton lainalaisuudet ja pystyy haastamaan Inhousea sanoittamalla tavoitteensa niin tuloksille kuin kumppanuudellekin.

Sami Sillman
Operatiivinen johtaja, Luomustudio

Aikaa ei kannata tuhlata alkupään kontaktointiin, vaan käyttää käytettävissä oleva aika tuloksen tekemiseen laadukkailla, hyvin pohjustetuilla tapaamisilla. Tässä Inhouse on vertaansa vailla.

Olli-Pekka Mollberg
Yrittäjä, Suorahakutoimisto ISPA

Yhteistyöstä olemme tavoitteen mukaisen datan lisäksi saaneet erinomaisia keskusteluita aikaan siitä, millä tavalla tietoa ja dataa voidaan jalostaa, mitä muuttujia siinä on. Päätökset perustuvat nyt tutkittuun tietoon, eikä mututuntumaan.

Ville Laakso
Coaching Business Manager

Muita asiakkaita joita olemme auttaneet

 

Suomen parhaat asiakaskohtaamiset Suomen luotettavimmalta myynnin kumppanilta.

Kasvulaskelmat | Kohderyhmät | Buukkaus ja myynti | Koulutus | Workshopit

Ota yhteyttä