B2B-myynnissä asiakaskokemus sinetöi ostopäätöksen

Jokaisella yrityksellä on brändi, tuote ja hintalappu. Ostopäätös ei kuitenkaan ole sinetöity, vaikka näistä jokainen miellyttäisi asiakasta. B2B-myynnissä nykypäivänä ratkaiseva tekijä on asiakaskokemus. Itse tuote tai palvelu on nykyisin enää harvoin erottautumistekijä, vaan sen sijaan asiakkaat pohtivat, voivatko he aidosti luottaa tähän palveluntarjoajaan.

Tässä pikaoppaassa paneudumme siihen, miten asiakaskokemus nostetaan hyvästä erinomaiseksi. Nykypäivänä tämä on välttämätöntä paitsi myynnin edistämiseksi, myös kilpailussa mukana pysymiseksi.

Lisäksi kerromme viisi parasta vinkkiämme siihen, millaisilla teoilla meillä nostetaan asiakaskokemus kynttiläillallisen tasolle jokaisessa myynnin vaiheessa.

Lataa maksuton pikaopas: Viisi keinoa kääntää myyntitapahtuma miellyttäväksi asiakaskokemukseksi

Lataa pikaopas täyttämällä alle toimiva sähköpostiosoite. Opas on täysin maksuton eikä sen lataaminen sido sinua mihinkään. Täyttämällä lomakkeen annat kuitenkin luvan markkinointiviestintäämme.

 

Muun muassa näihin kysymyksiin löydät vastauksen oppaastamme:

  • Mitä asiakaskokemuksen kulmakivet ovat?
  • Miten asiakaskokemuksesta rakennetaan erinomainen myynnin jokaisessa vaiheessa?
  • Mikä sinetöi timanttisen asiakaskokemuksen?